Slutligen lyckades jag sålunda

med det till synes enkla uppdraget att skapa en blogg. Jag fattade helt enkelt inte hur man gjorde. Har försökt i två - tre veckor utan att belönas för mina ansträngningar. 
Först och främst tänker jag lägga in något jag skrev för en vecka sedan. Sedan, om inget skit händer, kommer jag väl att kunna skriva fortlöpande och kanske lägga in en bild eller två. 

Det här är egentligen inte menat att vara ett språkrör för mig (men det kanske det kan bli) - snarare är det ett sätt att förmedla tankar och upplevelser till familj och vänner som vill läsa på ett enklare sätt än långa och tunga  e-mail och bilder. Hoppas att det blir bra, men glöm inte att skriva till mig för det! Puss o kram

Kommentarer:

1 systeryster (la familja):

skriven

Vi här hemma i kattne är mäkta imponerade av ditt sätt att skriva, kul att du kommit på hur man gör när man bloggar, ser fram mot många rader från vår "älsklingslåtsaslibanes" :)

Kommentera här: