Lööööördag

Gårdagens katastrof-känsla har gett med sig. Inte så att jag inte känner mig som en klantskalle eller att de "små" problemen jag upptäckte inte är kvar idag, ännu olösta, men de har gett med sig på det sätt en god natts sömn får saker att ge med sig. Jag har inte sovit så gott på väldigt länge, en lätt, obekymrad, ostörd nattsömn.

Jag har tillbringat förmiddagen med att okynnesläsa och undvika att städa. Sedan för en timme sedan gick jag ut på en tur i hågadalen, och sprang. Jag visste inte ens att jag kunde springa längre, men det var skönt. Kanske hinner det utveckla sig till en vana innan jag får så ont i fötter och knän att jag måste sluta. 

Nu ska jag undvika att städa lite till och käka något. Sedan måste jag nog städa. Tyvärr. 

Ha en trevlig lördag, kära vänner. Kram.


Kommentarer:

1 y:

skriven

ha en trevlig lördag du oxå siss, miss u!

Kommentera här: