Valborgsförvirring

Nu har tillräckligt med tid gått, och alla bitmärken och blåmärken med mera är preskriberade (...?) så nu släpper jag det kontroversiella bildmaterialet från den gångna Valborg. Ta-DAAAAM! Undra när jag kommer få ångra detta beslut.
Så, låt oss börja från början, det vill säga när jag kom i håg att använda kameran. Vilket var först i Ekonomikum-parken där vi lunchade... på champagne, vin och Mateus... (Misstag nummer 1)
Snygglisa och röda E poserar, mellan tomflaskor, ben och kycklingrester.
Mer rött föröver. Och här står käftarna på vid gavel ser jag.
Misstag nummer 2: Har vatten i en bortglömd petflaska i ryggsäcken, men dricker vin i stället.
Sen kom de här charmtrollen, och då var det tydligen dags att dra till Snerikes champagne-galopp.
På Snerikes champagne-galopp. Innan leran slog till. Inte bara jag som saknar fokus verkar det som...
Misstag nummer 3: Att efter bästa förmåga dricka upp den billiga champagnen när kolsyran försvunnit, i stället för den där lilla flaskan med klart, rent vatten som fortfarande ligger bortglömd i ryggsäcken.
Ungefär HÄR kom fotbollen in i bilden.
Misstag nummer 4: Rugby.
"Va? Nej, jag har inte bitit någon!" *Anlägger efter bästa förmåga oskyldig min.*
Var är bollen? Var är bollen!
Överlevde det här året med! Kliver i denna utstyrsel på bussen och har ett riktigt trevligt samtal med än äldre österrikare och tre irakier.

Kommentera här: